Lov är slöseri på liv.

Indeed it is.
Alltså jag fattar inte, livet suger. Det borde det väl inte göra, jag har ju lova ffs. Omglol.tk
Men iaf, SKÖÖÖÖNT för på måndag så fucking drar jag härifrån! Helt underbart! Då blir det bort, bort, bort, bort från denna sunkiga stad - by - samhälle - råtthål. Då blir det Sundsvall först tror jag, sedan neråt med mål utanför sthlm.
Sedan hoppas jag, som alltid, att jag kommer mig till gbg så jag kan hälsa på mina älskade saknade underbara friends där! NICEPRICE, orka att det är 3 dagar kvar, vill ner NUUU!

Åselemarknaden!
FTW, allså jag längtar så in i helvetet! Det är inte galet, typ det enda jag taggat för sen skolan slutade. Och nu är det bara två veckor kvar! Eller bara och bara jag vill ha det NU. Det värsta är att jag kanske inte är hemma när den är, men jag ska göra allt som står i min makt att komma mig dit! Om jag så måste åka tåg upp och lämna familjen där nere!
För bannemig, jag har taggat sönder idag genom att titta på massa bilder från förra året så jag kommer att mörda någon om jag inte får fara. Och det skulle väl inte vara så trevligt :)

det värsta med detta är att jag kommer kanske inte få träffa min älskling förns åselemarknaden!!
eftersom hans arbetstider är så tajt denna helg så det är inte sant! och när han sluta på måndag så är jag förmodligen gone för 2 veckor framöver... ingen kan inse hur mycket det tär på hjärtat, helt otroligt. jag har inte varit ifrån dig mer än några dagar i streck, hur faan ska jag klara detta? tur att telefon finns, jag kommer ringa sönder dig!
måste i alla fall få höra din underbara röst, du är mitt allt älskling !



Mange - Evig repris
7 års olycka - Lärt mig leva med det
Barrington Levy - Here I come
Mange - Hur i helvete kommer man
 till brottmyra härifrån

Solitude* vacanacy, <3
alexander östlund,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0