Hos Runken

And so there were the drinking again!
Faan vilken alkis man är alltså, att det inte kan gå en vecka änns utan att man måste dricka, haha. Men vafaan, det är väl så det ska vara.. Men lever bara en gång väl, så folk brukar säga? Att man ska leva ut medans man är ung, så klart som faan att man gör det.
Slita på levern så länge man KAN slita på den, haha. Och så länge man kan supa upp alla pengar man har så man måste leva på mamma och pappa ett tag. Det är sånt som kallas Living!

Jonas har varit dagens räddning med tanke på att det var han som fick mig ur ut mitt tomma hus, med tanke på att mina föräldrar drog ut före mig... skam?
Men tillslut så kom man sig ut och gick på stan med Jonas, sedan träffade man, för tillfället, dissBästis.. Med tanke på att han dragit igång en fylla UTAN mig. Ahjo, det är vänskap alltså.
Sedan lämna cigg hos Perre och sedan drog man till Runken, där man för tillfället är just nu.

Nu gäller det väl bara att se varit kvällen för en,
det som är det fina med livet... You'll never know where it's going to take you ;)


50 cent - I shot you down (bang bang)
Ken Ring - Doktorn

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0