Åsele.

Okey, då satte man sig i bilen och väntade på att det sku gå typ 10 timmar så man kunde vara hemma. Provade allt för att fördriva tiden, sov, lyssnade på musik, retade familjen, smsade med vänner, satt vid datorn, spelade pokemon.. jaa, det mesta i alla fall. Fast när det var typ 2 timmar kvar så drog jag fram datorn i hopp om att någon kunde underhålla mig den sista biten. Så hittade jag några vänner som jag konverserade med, kom fram till att Runken vill ha mobilt bredband enbart för att kunna säga till folk som frågar vad han gör, att han ligger under en gran... Jag gillar dig ändå, även fast du har dina ideér för dig :)
Men så kom man fram, sådär kring halv 11 på kvällen. Hade ljugit för min älskling och sagt att jag var kvar i söder och överraskade honom när han lagt sig :) Kan seriöst inte fatta hur man kan sakna någon så himla mycket som jag saknat honom sen jag såg han åka iväg innan vi änns farit. Känns skönt att vara nära dig igen, det dröjer nog ett tag innan jag klarar av att åka ifrån dig igen.

ÅSELE. Jamen man hann ju egentligen knappt hem innan man skulle dra igen!
Jag sovde hos älskligen, blev hemskjutsad klockan 7, innan han började, och gick direkt isäng när jag kom innanför dörren. Vaknade kring 12, mådde CPDÅLIGT. Fick ångest över att jag kanske inte kunde fara till Åsele !!! Knarkade lite och la mig och vila. Det gick över och jag hoppade snabbt in i duschen. Stressade Ihjäl mig för att hinna packa och grejsa innan jag fick skjuts till Perre där vi begav oss mot Åsele.
Väl framme, stress igen för Vissa vill till campingen NU så vi satte inte upp tältet, clever.

Och jag kan lova att om jag ska skriva allting som hänt i helgen så skulle detta inlägg aldrig ta slut. Så jag säger såhär, if you weren't there suit yourself sucker!
Man hann i alla fall med en massa! Det var galet och det var nog lite väl mycket för min del på fredagen, haha. Kan nog dom jag umgicks med intyga, i alla fall före 12, sedan vart jag ganska nykter. Men man hann spy, decka (både på marken och i Runkens tält), vara på Trillen (lördag only), kikade in på discot (dött som satan), se på slitz, dansa, sjunga till låtarna som spelades på scen, vara med mannen jag älskar, vara med vänner jag älskar, träffa folk jag inte träffat på jättelänge, träffa folk jag spanat in men aldrig vågat snacka med, träffa folk jag aldrig sett förut, ha deeptalk med dom i min närhet, gå på marknaden, köpa massa slush, äta thaimat, se Någon böga sig, skrattat ihjäl mig, ramlat ned i en grop med bästis, kramat hela sveriges befolkning, önskat Ibbes låg i Åsele, satt upp tält mitt i natten - onykter, fått höra det underbaraste i hela världen och mycket mer!

Helt otrolig helg och jag skulle göra om den när som helst ! :)
Älska folket, älska stämningen, älska mina vänner och älska Åsele. Dock var det alltid en sak som fattades hela helgen och det var Manda. Med henne där hade nog helgen varit helt jävla perfekt <3

Och för att sammanfatta helgen i en mening så citerar jag helgens mest använda mening; He ba knull i mun !

---- och för övrigt så måste jag bara säga att livet känna typ perfekt, "och livet är underbart du skiter i underligt hat och är fri som en undelat, tappar alla dina laster över kanten ur en skottkärra och sorgen lämnar dig aldrig koppärrad, du blir blåttmärkt av tiden med ett brustet hjärta det är därför livet kan underlätta i stundens hetta, har du fråger kan du leta svaren i etern men det skiter du i, du är enbart glad att du lever"




Stundens låtcitat;
" Om man kan köpa sig sin lycka, vad är vårt inre då för nått "



Svenska Akademien - Kenneths nya
Dead Prez
- When mama cries
Gentleman - Runaway
Usher - Love in this club
Gawin Degraw - In love with a girl


Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0