Alone.

Så var man ensam då.
Mamma och pappa har nu dragit ifrån Lycksele och jag vet inte riktigt när dom har tänkt att komma tillbaka, vilket jag förövrig inte bryr mig om egetligen. Dock är ju brorsan kvar hemma, men som om det spelar någon roll.
Trodde att jag skulle få åka bort med Älsklingen och hans familj i veckan, men även fast jag inte har några föräldrar hemma så får jag göra som jag vill. Så det blir till att vara hemma hela veckan istället då. Jag ska faan lämna staden och allt, kommer jag någonsin att få göra precis som jag vill?
Inte nog med det utan jag har fått massor med grejer som jag måste göra medans dom är borta.. "Det ska se snyggare ut när jag kommer hem än vad det gör nu när jag lämnar det."
Wtf? Erkänn, ni skaffade mig för att slava. "Du måste lära dig att ta ansvar och egna beslut" Köp mig en egen lägenhet då ffs? Du tror jag vill ta hand om hela familjen elle? Nä, precis. Kanske därför jag är så bag about things.
Ibland önskar jag att jag bara kunde lämna allt och inte komma tillbaka.

Äntligen fick jag vara med Älsklingen igen.
Det har faan varit världens plåga att bara vara utan dig en helg, jag saknar dig typ varje sekund jag inte är med dig så det är väl inte så svårt egentligen.
Men eftersom jag måste stanna hemma och du är ledig Ons-Lörd så hoppas jag att du stannar och är med mig. Jag saknar att vara med dig, bara vara med dig, det känns som att det var evigheter sedan...


Katy Perry - I kissed a girl
Matisyahu - Fire of Heaven / Altar of Earth

Solitude*
vacancy, <3
alexander östlund,
jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0