Today, oh how it was today.

Ja, livet har varit ganska trist idag må jag säga. För det första så har det varit en helt meningslös dag i skolan, vi gjorde typ inget på något av lektionerna. Sedan så blev jag bara mer och mer dåligt och nu mår jag faan piss och har världens huvudverk - WHY?!

Min morbror Janne fyller år idag - massa grattis. Så jag kom just därifrån, käkat tårta och grattat honom. Han sa att han hade avbildat mig på tårtan - snäll som vanligt.
Jag var den enda som faktist gillade tårtan också, men jag är ju alltid konstigast så.

Men nu orkar jag inte skriva något mer, jag mår så jävla kasst. Ska lägga mig i sängen och se en film tills jag somnar tror jag. Sjukgymnasten och Umeå imorgon - wey. Det påminner mig att jag skulle ringa Roberto idag, vilket jag glömt. Och nu har jag för ont i huvudet för att prata i telefon, I'll just do it tomorrow.
Sleep tight everybody. ciao.

Hände mig en liten rolig sak idag också, som fick mig på lite bättre humör. Åkte med mami hem idag och hon skjutsade en tjej ifrån hennes jobb till busstationen. Och när hon klev ut så tackade hon för skjutsen och sa - "Får man säga att du har en väldigt vacker dotter! :)"
Klart man kände sig ganska vacker då :)

Kommentarer
Postat av: M

u are beautiful!

2008-12-17 @ 22:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0