Time is unlimited.

Jag orkar snart inte med något mer! Jag känner mig stressad hela tiden, så stressad att jag inte kan tänka och glömmer hela tiden vad jag har ogjort. Jag kan knappt tänka klart och jag kan inte koncentrera mig på lektionerna för att jag tänker på allt jag borde göra som jag inte har gjort - usch. Det värsta är att jag inte kan längta till lovet för jag vet att det finns så mycket innan som jag måste göra så jag önskar nästan mer att vi inte ha något lov bara för att jag ska hinna göra allt jag måste hinna. Jag klarar bara snart inte av all press - I'm going to die.

Jag jobbade nästan ingenting på psykologin idag för att jag satt bara och var stressad över allt jag har ogjort på psykologin, det är skam, jag som hade tänkt få jättebra betyg i psykologi - men det har jag ju sumpat.
Jag träffade Johanna idag så det känns bättre med alla mina rester som jag har kvar, så jag ska ta och jobba stenhårt efter nyår så jag gör klart allting som jag ska ha gjort.

Ikväll blir det väl att skriv klart mitt svenskatal som jag har imorgon. Jag kommer inte kunna redovisa det för att jag har ingen som helst aning om vad jag ska skriva och jag hatar att hålla tal. För övrigt så har jag fysikprov på torsdag som jag inte kan och jag kommer förmodligen vara borta nästa onsdag pga sjukgymnast - omg. Orka vara borta något nu innan lovet men han ville träffa mig innan jul, men vi får se hur det blir med det.

Nu ska jag gå tillbaka till programmeringen, även fast jag inte kan något. Jag är hungrig av någon konstig anledning och jag ska träna efter skolan. Jag känner ingen glädje överhuvudtaget just nu, haha, så jag avslutar detta nu. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0