Strömavbrott.

Snacka om att jag älskar strömavbrott! Är inte det en av dom absolut mysigaste sakerna som finns? Bortsett från tanken att all mat och sånt blir dåligt under en längre tid men, bara det att man tänder ljus överallt och bara umgås. Eftersom det är ungefär det enda i vår tid som inte går på elektrisitet, haha.

Vi har haft strömavbrotti flera timmar nu och mami sprang runt och tände ljus direkt. Jag tog en ljusstake och gick ner och duschade i totalt mörker, det var extremt mysigt. Stod där och duschade och insåg hur vackert ljusen lyste och funderade över om jag skulle gå ut och be mami komma ner med kameran. Det var en bra idé tills jag insåg hur fel det skulle låta om jag klev ut ur duschen och skrek - "Mamma kan du komma med min kamera?". Jaha, vad ska du fota? I duschen?

Annars har vi suttit och avverkat en massa spel som vi har. Galet mysigt!
Men nu så ska jag noga lägga mig och slumra in. Jag är så djuriskt trött så det finns inte, plus att jag ska ju lix upp imorgon klockan 7 för att se på Lucia. Så det är väl lika bra att jag kryper i säng. Gonatt folket. CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0