Rubrik.

Alltså jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Gårdagen blev nog lite för mycket av det goda så att den tillslut blev lite för mycket av det onda. Dock så hann jag med ganska mycket, fast then again så gick jag i säng kring 5 på morgonen.
Det första fula är att jag var tvungen upp och dela ut bröd på morgonen, sen gick jag ju och la mig när jag kom hem igen. Så vaknade jag kring 12-13.00 - fail, jag hatar att vakna så sent. Så jag hann lixom inte göra något för ens Alexandra hörde av sig och tyckte vi skulle se High School Musical, så vi bestämde oss för att ta hit Bea och Ante! Så gick jag runt och städade, som jag alltid gör när jag väntar på något, och tände massa ljus. Eller vi hade inte så många stearinljus kvar så jag gick mest runt och letade stearinljus, och tände då dom få jag hittade.

Jag, Alexandra och Bea satt och väntade på Ante  i någon timme, medans vi lirade Guitar Hero, och efter många hatsms och samtal så kom han. Vi kollade på High School Musical 1 och började smått på 2:an då vi bestämde oss för att dra till Mathias istället. Och när vi väl kom dit och öppnade dörren till rummet så var det fullt! Vi satt där, i ett litet rum, hela 17 personer och lirade Call of Duty, Guitar Hero och Naruto. Jag och Ante drog en stund där och slirade med bilen! Fysatan vad kul det var! Det var så kul att vi var tvungen att hämta upp Alexandra så hon fick åka med, mjeow.

Vi drog sedan tillbaka och lirade lite till. Fick sms av älskae Marie som vi sedan for och träffade på Statoil, tillsammans med Henkebenk, Ida och Moa - härligt! Där gick det lite överbord också kring andra älskade vänner men det gick vägen i alla fall. Vissa människor alltså!

Efter detta så skjutsade vi hem Moa och sedan M&H och Ida! Mycket trevligt att träffa dessa underbara människor som var så tvungen att lämna Lycksele, men då är det ju extra härligt när man väl träffar dom.
Klockan var nu kring 3 och jag och Ante drog hem till mig och lagade lite mat. Sedan slängde vi oss i soffan framför en film - Camp Rock, som dock båda hade sett men den är ju bra! Jag somnade nästan där i slutet så jag var tvungen att kliva upp och städa undan och borsta tänderna för att inte somna, haha. Sedan så drog Ante hem och jag somnade på en gång!

Idag så har jag inte gjort någonting alls typ. Jag vaknade kring halv 2 och fick typ panik - JAG HAR SOVIT BORT HELA DAGEN! Jag brukar aldrig sova såhär länge, det är skam och fasa. Dock så vaknade jag kring halv 12 men orkade inte kliva upp. Sen så har jag städat efter nattmiddagen och sett på South Park.
Mami och Papi kom hem kring 4-5 så drog jag och mami till mormor och handlade åt henne och satt och pratade. Vi spelade lite kort och testade pennor, haha.

This evening har jag spenderat med familjen. Vi har sett på Parlamentet och sedan såg vi en film på 3.an som jag aldrig kommer ihåg vad det heter, haha. Den gav mig i alla fall massor med julkänsla och jag kan inte längta mer till julafton.
Life can be bad, but it's not better than what you make it. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0