Provisch.

Alltså prov, seriöst, vem orkar med prov?
Som dom flesta vet så är det ju snart jullov. Och för vissa, dom flesta, så har det redan börjat. Men för sådana som jag så har jag istället 2 prov imorgon, till skillnad från resterande av Sverige som har sovmorgon HELA DAGEN imorgon - jippie, Marlene är så lycklig. NOT.
Matte suger kuk och jag vill bara hoppa av, men jag gör det inte. Franska suger mindre kuk, FAKTIST, och jag vill ändå hoppa av det, men jag gör det inte. Varför fortsätter jag att plåga mig själv med saker jag inte behöver göra egentligen? Till vilken nytta? Jag fattar inte, men ändå fortsätter jag. omfg.

Jag och Bästis har pluggat en massa ikväll faktist. Både franska och matte.
Mami kom och gjorde oss varm choklad och fika, it was nice. Så satt vi där och småfikade och läste franska - mys.
Nu så orkar jag inte göra något mer, galet.

Jag somnade i min säng i väntan på Ante, haha. Jag tänkte: Nu har jag väntat i snart 40 minuter, om jag lägger igen ögonen nu så kommer han komma... Det gör inget om jag stänger ögonen tvärt. Så vaknar jag av att det står någon som säger "wakie wakie" och tittar ned på mig - öh, omfg?
I WAS TIRED.
Nu är jag ju, som vanligt, inte lika trött längre. Men jag ska lägga mig ner och tvinga mig själv att sova - I have to! Nighty you guys.

PS. jag har tagit med massa random bilder jag tagit idag. bara för att det är nice med bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0