Omfg.

Jag har ett ord som bäst och mest korrekt beskriver mitt kroppsliga tillstånd - ONT. Alltså jag har ont överallt i axlarna, ryggen, benen, magen, armarna och tillochmed på rumpan. Jag vette sjutton vad jag har gjort som kunde fått sådan träningsverk, eller så måste jag har dansat extremt fackat igår. Men jesus, it was worth it.

I had the most lovely evening, minus endel saker, men tack för allt. Det blev lite mer än planerat, eller ganska mycket mer, fast det blev helt jävla underbart. Det är underbart när man har dansat så mycket att man har ont överallt, det är ett tecken på en lyckad kväll.
Fast sedan så vet jag inte riktigt vad jag tycker om Porsche just nu, med tanke på att mitt knä är blått och rött om vartannat och lika stor som en fotbollsplan. Vi får se vad som händer och om min sjukgymnast säger något på ondags.

Nu blir det pastarosetter och South Park tills M&H och Ida kommer hit, förmodligen, senare och vill ha Guitar Hero och lussebullar. Ciao än så länge.

* bilder kommer upp senare när jag orkar lägga in dom på datorn.

Kommentarer
Postat av: I

Stackers ditt lille knä lille du :s Men kung att du hade en bra kväll annars, och eh jo, vi dansade som crazy people :D Puss!

2008-12-15 @ 19:44:49
URL: http://chicksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0