Nyår is shit.

Jag vill inte ha nyår idag, helt seriöst. Jag har inte koll på något - det är faan helt otroligt att jag har något att dricka. Men jag har inte hunnit tänka på något och nu står jag här i pyamaskläder och har ingen jääävla aning om vad jag ska ha på mig. Allting stängde klockan 2 och mami och papi kom hem kring halv 2 och hade nyss varit ute och handlat. Jaha, tack så mycket?

Så jag har ingenting alls att ha på mig och är allmänt jättesur och orkar inte göra något för det spelar ingen roll för mitt år kommer bli helt jävla sucky ändå så. Jag är helt negativ idag och försöker förgylla min vardag lite genom att göra good deeds. Det funkar helt jävla kasst hittills även fast jag gjort några deeds, men jag känner ingen positivitet av det.

Jag funderar starkt på att dra på mig en påse och ett band, så får det vara så. Alla kommer lix vara jättefulla och ändå inte se mig så vad spelar det för roll?
Nu ska jag gå och tjura ännu mer och allmänt förstöra allas vardag tills jag kommer mig till Ante så jag kan supa mig dygnrak och inte bry mig.


And I guess that I'm not kissing anyone this newyear either..
and you're going to be far away. I wish you a happy new year.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0