My feelings show.

Alltså jag vet inte vad jag ska göra med allt, helt seriöst. Jag orkar snart inte tänka på det men det värsta är att jag göra det ändå. Och det är egentligen ingen börda på något vis alls, bara det att alltid just när jag skriver blogg så känns det jobbigt. Fast jag klarar det som vanligt, hoppas på att det löser sig. [jag saknar dig i mitt liv som det var förut. jag hoppas att du fattar att jag menar allt jag säger och att jag aldrig menat dig något illa. shining star, come back]

Skolan är skit! Jag hatar det! Alltså jag fattar inte hur jag står ut, jag måste verkligen vara starkare än jag tror. Jag säger till mig hela tiden att jag ska ändra mig och bla bla men jag vette faan hur det blir med allting, jag lyckas aldrig ändra på mig. Jag kommer nog alltid vara en failure och jag måste nog acceptera det nu. Jag vet faktist inte varför jag är så förbannat emo just nu med tanke på att jag har varit på strålade humör hela dagen, den är faan något med att skriva blogg.

Alltså jag har hur mycket som helst i skolan men jag har aldrig något att göra, jag fattar inte hur det går ihop. Jag måste ha världens sämsta minne, jag kommer aldrig på något att göra när jag väl har tid och lust till ha göra något - jag tror starkt på att jag måste skaffa mig en kalender! Fast det fula är att jag kommer glömma att skriva i den då, usch för dåligt minne.

Nää nu ska jag hitta på något annat att sysselsätta mig med. Får se vad jag hittar på. Det är dock Grey's snart, så jag lägger mig väl och tittar på South Park tills dess om inte annat, take care people. ciao.


         A                 L                   E                  X        

Kommentarer
Postat av: syrran

he lurre sis, jag kommer alltid vara en riktigt lat chillare, surt men vadå, take it or ,leave it lixom;)

älska de;)

2008-12-04 @ 21:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0