Moonboots.

Allstå inse hur jävla snygga moonboots är, jag blir galen.
Det värsta är att dom är så himla dyra och ganska svåra att få tag på - but I will get me some! you bet.

Annars så har jag inte gjort så mycket idag. Började halv 10, då jag gick och tittade på Luciatåget - riktigt nice. Jag älskar luciatåg, mycket ljus och sång - kan det bli bättre? Dock så var jag lite besviken där på en viss sak, höhö.
I alla fall, flummade runt på skolan tills matten började. Gjorde ingenting på den lektionen utom att jag snarkade mig igen en uppgift som Roland skulle förklara för mig men totally failed. Sedan så hade jag programmering där jag var mer nyfiken på vad som hände utanför klassrummet än själva lektionen.

Efter skolan var det gym och jag var förbannat trött. På vägen hem så bestämde jag och bästis oss för att vi skulle nörda oss igenom hela Mysteriet på Greveholm ikväll och käka lussebullar! Så han kommer förbi lite senare.

Annars så är jag bara helt galet trött och vill sova!

Imorgon ska jag stiga upp klockan 7 och äta lussebullar pepparkakor, dricka choklad och se på Luciatåg på tv med mami och papi - brorsan vägrade stiga upp, pussy. I alla fall så älskar jag det och vill inte missa det myset!
Sedan så ska jag ut och äta med massa vänner imorgon. Umgås och dricka och sedan blir det hotellet och DANS!
Jag stod och smådansade i korridoren idag, I'm so full of it!

Men nu så ska jag titta på South Park eller något - vad vet jag. Det är ju en ganska bra stund kvar innan bästis kommer så - lika bra att sysselsätta mig med något. See you på hotellet imorgon. ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0