Late nights.

Nu får det vara nog! Jag får ta och sluta vara uppe såhär sent för annars kommer det att bli ett helvete att vända tillbaka dynget senare. Jag fattar inte heller hur vi kan ha så mycket att göra såhär sent på natten, och att vi faktist kan ha folk att träffa - don't you ever sleep?

Jag och Antis drog oss en sväng till Knaften och kidnappade iväg K-man från sitt d2 spelande och vi pumpade (om man änns kan kalla det så med Antes stereo, höhö) gammal forsdalamusik och drog en repa runt.. skogen?
Det var i alla fall jättetrevligt och jag tyckte om åkturen som vanligt.

Men nu så ska jag hoppa isäng direkt! Min dator laggar sönder så det suger ändå kuk att sitta här. Sov gott alla änglar, ciao.

Kommentarer
Postat av: Greta

Du ser ut som en vampyr:O

2008-12-27 @ 15:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0