I'm high on lov.

shawty got lov lov lov lov.
SPÖÖKSNOR!

Och så var det här, det efterlängtade lovet. Mmm, me like. Dock så har jag två psykolgiuppgifter kvar som jag måste hinna innan.. hmmm, innan imorgon eller tills på söndag, jag har inte bestämt mig än. hihi.

I alla fall så ska jag försöka göra psykologi med Ante nu när han är här, smile, men vi får se hur det går.
Med tanke på att jag har nördat fleeera avsnitt av South Park så att jag somnade i sängen, mjeeeh, it was good. När jag vaknade insåg jag att jag inte kan sova nu så jag gick upp och gjorde mig kebab.

Nu sitter jag här och ska göra psykologi, så jag får känns att jag har lov någon gång. Ante har tagit upp hela min säng och ligger nu där med sin dator och ska skriva sin psykologi. I'm off to homework, ciao.


Plus att jag hade matteprov idag, and this is what I accomplished, haha. --->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0