Hell of a ride.

Kan man lungt säga.

Jag blev hämtad av Ante och Jocke kring 8 och vi körde runt em massa. Vi var på alla jävla småvägar som finns åt umgransele hållet tror jag. Hälsade på stackars älskade kaka i cattis! trevligt.
Kring 11 var vi tvungen att dumpa av Jocke och så flummade jag och Ante runt ett tag. Började köra åt enebacken och när vi kom fram dit tog Ante beslutet att - vi drar till Adak! mitt i natten.

Vi kom fram kring 10 över 1, efter många om och men. Överraskade Manda och satt och umgicks med henne ett tag. 02:20 så drog vi hemåt. Stannade och tankade i Malå och sedan tog vi, apperently, en annan väg hem - utan att vi visste det.

I alla fall. Helt jävla kul kväll må jag säga. You just have to love randomness. Good night people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0