Fröken duktig.

Idag har jag faktist varit duktig! Faktist.
Jag har städat hela nedervåningen, med hjälp av brorsan dock, och nu är det jättesnyggt! Med tanke på att jag kom hem kring 04.00 - 04:30 så sovde jag ju ganska länge idag. Vaknade upp kvart över 12 och kände hur jag iiiinte orkade kliva upp och leva idag. So I didn't.

När jag finally got up så läste jag lappen om att nedervåningen skulle bli städad och jag grät - för det såg verkligen förJÄVLIGT ut där nere. Nu är det i alla fall skitsnyggt och alla borde komma och kolla - not.

För övrigt så tror jag att jag håller på att bli sjuk. Jag snorar och nyser hela tiden and I hate it! Jag har ingen aning om vad jag ska göra resterande av kvällen, men det kommer väl upp något. Annars får jag se South Park och somna tidigt, då blir det ju jul snabbare, haha.

Anyhow. I'm off now, have a wonderful day everyone. Ciao.

Jag för övrigt måste jag också tacka älskade Greta för det jättefina jullkortet jag fått med posten idag. Thank you <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja, jag tänker bli frisk nu och följa med på en av era galna bilturer! :)

2008-12-22 @ 23:56:55
URL: http://delius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0