Dag för dag.

från då, från allt det jag var, till nu - tills livet tar slut, ska jag leva dag för dag tills mitt sista andetag.

Ja, gårdagen blev ju absolut inte som jag hade planerat den. Fast then again, hade jag planerat den? Jag bakade lite godis med mami och så, tittade på några South Park avsnitt till och Ante kom förbi i sin nya Passat kring 1. Vi drog till Patrik och hängde där med fulla vänner.

Det var väl sådär, inte så mycket drag. Satt mest och blev pratad med av Simon, som tyckte jag dissade honom. Jag och Ante satt och kollade på gaaaamla skolkataloger och skrattade åt hur små alla var, hihi.
Kring halv 3 drog vi och åkte runt på stan och överallt i lilla Lyckele och klockan 4 gick jag i säng.

Vaknade klockan 11, orkade inte kliva upp. Satt igång datorn och tryckte igång ett South Park avsnitt, haha. Linus ringde och jag snackade med honom innan jag gick ner och hängde tvätten.
Drog på stan när papi kom tillbaka och köpte ett nagellack och mat. Och sedan dess har jag inte gjort ett piss, jag har suttit här framför in dumburk och varit allmänt oaktiv. usch.

Ikväll har jag ingen som helst aning om vad jag ska göra. Ante ska apperently vara med Jocke så, och sen har jag inga fler vänner, haha. Ajja, jag hittar väl på något att göra. Annars får jag väl se film och lata mig - bleh.

Have a nice evening. ciao.

Kommentarer
Postat av: Jen

Åh nej! Ni tittade väl inte på mig i skolkatalogen hoppas jag!? Huhuhu :(

2008-12-21 @ 16:51:22
URL: http://delius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0