Breezers och "Med andra ord".

Helt chill kväll alltså.
Jag gymmade efter skolan, efter jag suttit och kikat på killar för mig själv i ungefär 30 minuter. Gymmade för mig själv och gick sedan till mammas jobb där jag satt och räknade fysik tills hon slutade.
For hem och såg på South Park och käkade middag, mums. Fick massa sms av Manda att hon ville jag skulle komma till henne så jag gick och duschade.
Väl där så spelade jag, Manda och Mange lite Guitar Hero tills Hanna kom. Snackade, spelade och drack cider. Guitar Hero byttes snart ut  mot "Med andra ord" - förbannat roligt spel! Så spelade vi vilt tills Samuel kom och Hanna drog. Jag som måste ut och dela ut bröd imorgon jag blev hämtad av mamma early early, tyvärr, för att orka upp.

Så nu sitter jag här i min soffa och borstar tänderna. Ska hoppa isäng direkt, osäker på om jag kommer orka mig upp alls imorgon - tveksamt. Men you gotta do what you gotta do. BIlder kommer upp imorgon, until then - good night. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0