Before I forget.

Jag har ingen jävla aning om hur jag kommer klara av dess två (1,5) sista veckorna - det är helt sjukt. Direkt jag har avklarat något så det känns bra, så känns det bara bra i ungefär 0,5 sekunder för sedan inser man att man ändå måste plugga i kväll också för att jag har fortfarande ett hundra par grejor kvar jag måste gjort. Allt känns verkligen skit. Det är jul och jag har inte tid över till att julbaka och städa rummet som man alltid gör veckorna före jul, mamma har måste stå och baka en massa själv - hur roligt är det. Jag funderar mer och mer över varför jag går natur, just nu så betyder inte dom positiva grejorna någonting för mig, jag ser det negativa i allt just nu.

Lucia i helgen. Lucia = storhelg = fest i Lycksele = sprit = hotellet = fylla.
Jag orkar inte. Alltså jag vet inte änns om jag vill! Helt seriöst, jag tror jag har tappat mit suparsug, det är helt borta. Jag käner nästan knappt för att dra på hotellet - jag har inget danssug !!! - titta vad skolan gör med mig, den förstör och äter mig innifrån - way to go school, way to go. Jag kommer förmodligen att dra ut, bara för att jag hellre gör det än att sitta hemma och ha ångest över att jag inte gör läxa, för jag kommer inte göra läxa om jag väl stannar hemma.

Jag är typ helt emo idag och livet suger. Jag har fysikprov imorgon som jag kommer kugga totalt på eftersom att jag inte kan någonting och det finns ingen chans i världen att jag kan lära mig alltid på en kväll. Jag kommer inte ha något annat att göra ikväll, helt seriöst - jag måste plugga!

Men nu så ska jag masa mig iväg till köket och värma mig lite spagetti och köttfärssås och krypa ner i soffan och se South Park för att lugna lite nerver. Sedan så måste jag dyka ner i m in böcker och se hur mycket jag kan om Fysik B - yay. Ciao.
Feeling blurry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0