1 day to go and so christmas comes.

Jag har inte jul imorgon, det känns inte så. Jag fattar inte hur det redan kan vara jul, det har ju knappt varit advent!  Jag har inte hunnit haft julkänsla eller något. Jag har städat mitt rum, okej. Och vi har julpyntat, okej, men för sent! Jag har knappt hunnit julbaka heller för att det varit för mycket i skolan. Detta suger rejält. Det kan inte vara jul redan, jag har inte hunnit förbereda mig psykiskt.

Dagen idag har varit extremt lugn. Jag har inte änns stuckit ut huvudet utanför dörren, och det känns kasst. Men jag har ju inte haft någon orsak : |
Jag har suttit framför datorn och spelat d2 typ hela dagen. Förutom den gången jag blev bannad för att jag hade lol-krig ochh jag gick till vardagsrummet och ägde mormor i kortspel :) that was fun.
Annars har jag i princip suttit här hela dagen, har ganska ont i ryggen - suck ass.

Min förkylning har gått ner LIIIIITE grand, but it's still here. Den kommer och går lite sådär underligt. Fast jag har konstat ont i halsen och pratar lite roligt. Hoppas att det går över mer tills imorgon, det är ju lixom julafton och allt. Omg, it feels so wierd.

I alla fall, det finns ju vissa människor jag skulle vilja ha med mig såhär kring juletid men dom har ju lämnat mig av olika orsaker and there's nothing I can do about it. Det är bara att le och önska alla en God Jul. Merry Christmas everyone :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag har slutat låta som en skåning nu iaf! :D Wiho

2008-12-23 @ 23:47:09
URL: http://delius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0